КОГНИТИВНОГРАМАТИЧКЕ МЕТОДЕ СА ЕЛЕМЕНТИМА ДИДАКТИКЕ У НАСТАВИ ЕНГЛЕСКОГ ЈЕЗИКА
- Posted by Александар Новаковић
- Posted in ГРУПА МЕТОДИЧКИХ ПРЕДМЕТА
Наставник: Марта Величковић, доцент Филозофског факултета у Нишу
Циљ предмета
Циљ предмета је да се студенти упознају са тим како се основни постулати когнитивне граматике тренутно (не)примењују у наставној праксти, и као их надаље могу примењивати у настави енглеског као страног језика на српском говорном подручју. Циљ је да се поред теоријског прегледа основих постулата врши и анализа постојећих когнитивнолингвистичких истраживања у области граматике енглеског језика, у виду предлога за будућа практична наставна средства/методе које не би имале само дескриптивно-експланаторну већ и потенцијално практичну примену на свим нивоима наставе енглеског језика.
Исход предмета
Од студената се очекује да се оспособе да критички анализирају материјал који се користи у настави енглеског језика са становишта когнитивне граматике, као и да релевантне концепте примењују у сопственом раду. Такође се очекује да ће стећи одређене вештине везане за дизајн потенцијалних будућих истраживања у предложеном теоријском оквиру. У исходе предмета спадају стицање додатног знања из области англистичке лингвистике, а посебно из енглеског језика као целине, које је проистекло из детаљних синтаксичких и семантичких анализа, као и развијања способности индивидуалнног критичког мишљења. Самим тим, у исходе предмета спада и обученост студента за подучавање енглеског језика на разним нивоима.